iragarki gehiago

Entzun ondoren erantzun galdera hauei:

a. EBk hartutako erabakiaren bidez, publizitateari eskainitako tartea
1. Ez du esaten muga baina orduerdiro izango dute etenaldia egiteko aukera
2. Emanaldi erlijiosoetan ez beste guztietan debekatu dute publizitatea
3. Haurrentzako saioetan 10 minutuko iragarki bat jartzen dute
b. Aditu batzuen ustez
1. Sarriago eta gehiago emango dituzte liberalizazioaren ondorioz
2. Alde batera bideratuta daude iragarkizaleak direlako
3. Liberalizazioa gertatu da.
c. Prime Timean
1. Programak berak baino iraupen gehiago zeukan iragarkietarako tarteak
2. Hainbeste iragarkik ez dute publizitatearen eraginkortasuna murrizten denetariko helburuak dituztelako enpresek
3. 15eko tarte batean 60 iragarki ditugu eta lehenegoek eta azkenak lortzen dute bakarrik kontsumitzailearen arreta
d. Ohiko eta ez ohiko hedabideei dagokienez
1. Batean zein bestean inbertitzen da mailinga gehien lortzen duen bidea izanik ere.
2. Etxera heltzen zaizkigun katalogoak ohikoetan sartzen ditu adituak
3. Mailinga da inbertsio gehien hartzen duena ez ohikoetan eta goraka joango da.
e. Iragarki on batek
1. Inteligentea, musika, irudia eta estetika du
2. Salmenta asko lortzen ditu
3. Enpresaren helburuak lortzen laguntzen du
f. Barraskilo- lerdea iragarkiaren helburua
1. Ukendu horren salmenta zen
2. Produktu honen erabileraren berri ematea zen
3. Produktu honen berri ematea zen
g. Iragarkien eraginaz
1. Lagunen oneritzien pean gaude erosketak egitean
2. Aditua ez du iritzi borobilik ematen
3. Hainbeste diru gastatzea funtzionatzen duten seinale da

No hay comentarios: